Co robiliśmy na konkursie Art Of Packaging – Perły Opakowań? Zapraszamy do lektury, a za chwilę dowiesz się wszystkiego! :)

Konkurs Art Of Packaging – Perły Opakowań to ogólnopolski konkurs na najlepsze opakowanie, który organizowany jest od 2006 roku. Jak zapowiada organizator, ideą konkursu jest promowanie innowacyjności, kreatywności oraz konkurencyjności polskich opakowań na rynku krajowym oraz rynkach zagranicznych.[1]

W tym roku po raz kolejny zostaliśmy laureatami niniejszej nagrody, tym razem już nie w kategorii debiutów, a kategorii Z Szuflady – czyli już nie Debiut, lecz jeszcze nie Professional. Innymi słowy, w kategorii tej o główną nagrodę walczą opakowania (projekty lub prototypy), które nie ujrzały jeszcze rynkowego światła, czyli nie zostały wdrożone do produkcji masowej.  W konkursie o pierwszą nagrodę walczyło nowe opakowanie naszego kalendarza adwentowego Winter Tale Pop Up, które bezapelacyjnie zdobyło pierwsze miejsce! Projekt opakowania stworzyła nasza zdolna graficzka – Maja Jędrzejewska, niecodzienną i niełatwą konstrukcję złożył Jan Jarożek – szef DTP, zaś nad poprawnością realizacji projektu czuwała Katarzyna Młodawska, Senior Product Development Specialist.

 

Gala “Art of Packaging” i nasza zwycięska załoga Chocolissimo

 

Ten piękny kalendarz dostępny będzie w sprzedaży już jesienią tego roku. Sprawdźcie sami to cudeńko!

Kalendarz adwentowy Winter Tales Pop Up
Kalendarz adwentowy Winter Tales Pop Up

 

Kalendarz adwentowy Winter Tales Pop Up
Piękny projekt Mai Jędrzejewskiej i precyzyjna konstrukcja autorstwa Jana Jarożka z Chocolissimo

____________________________________

[1] http://artofpackaging.pl/o-aop/